Monday, October 20, 2008

Majlis Risepsi Perkahwinan Anak Hj. Muslim di Pacific Sutera Habour Ballroom

Ni dia nyer enterance.

Pengantin sedang menjamu di depan. Aku gak dok ambik gambr sambil tengok2 orang makan.


Begini ler jadi jurugambar amatur. Kita buka pro lagi.... Suruh yang dah pro depa tak nak. Nak aku gak... Okla tuh... Cari pengalaman.

Bergambar kenangan dengan jurukamera profesional dari Jabatan Penerangan. Lupa lak nama dia sapa. Orangnya baik dan tak kedekut ilmu. Seronok berbual ngan dia. Yang ambil gambar ni pun terketar-ketar. Tak biasa masuk majlis camni ker...?

Pengetua, Hjh. Norayati datang dengan anak dia. Nak bagi support kat anak buah (ummi la tu) dia la tu sebenarnya. Bukan nak tgk pengantin pun...

Kak Ani datang bersama suami. Kami tumpang sembahyang dan tukar pakaian di rumah dia sebelum tu sebab rumah dia dekat je ngan Sutra Habour.

OKK dan Cg. Sapiah juga dijemput. Mereka ni tak lekang ngan Datuk Yong.

Ummi berborak ngan Cg. Sapiah jap selepas majlis. Ummi jadi pengacara majlis malam tu. Siap berpantun. Pantun ummi mendapat sorakan dan tepukan daripada hadirin. Cayalah ummi.... Go Ummi.. Go Ummi...

On da way balik kami singgah di Anjung Senja. Makan dulu da... Kat majlis tadi aku minum jer. Bukan tak leh makan. Tapi aku tgk menu dia jer, perut aku terus reject. Nasi beriani da.... Bukan nak eksyen tapi sebelum puasa dulu aku tiap2 hari makan nasi beriani. Lepas tu perut aku sekarang ni dah tak boleh masuk nasi beriani dah. Muak dah rasanya...

No comments: