Sunday, October 26, 2008

Kereta ku rosak lagi...

4/5 hari lepas, bila aku bawak keta lebih 6/7 kilometer, mesta rasa berat semacam. Aku ingat dia nyer bearing rosak lagi. Tapi baru tukar yang baru. Dah g check kelamari tak ada masalah kata mekanik tuh. Aklu tak puas hati, g check sekali lagi. Rupa2nya brek tayar depan sebelah kanan dah jem. Keta ni macam tau2 jer aku baru dapat duit banyak. Dia mula la nak perabih kan duit aku tuh. Tanya mekanik tu berapa caj servis dan baiki brek tuh. Dia kata overhaul semua 4-4 brek tu dalam RM180. OK! Kasik bagus semuanyer.... Aku tengah kaya nih.... Hahahaha...




3 comments:

Pyanhabib said...

pilihan terbaik, lu jangan bawak kereta biar kereta bawak lu, ha! (lu tak payah merungut bila kereta rosak, biar kereta pulak dok merungut sebab tak dapat bawak lu!)

Mr. Sham@poksey said...

Kalau kereta tu merungut tak kluar suara tak pe la... kot-kotnya dia dapat becakap... kena heart attack gua...

Cikgu Kool said...

Kita serupa!!!!!!!!

http://akumulakandisini.blogspot.com/2008/10/something-burning-in-pocket.html