Monday, August 25, 2008

Sekolah dah start balik....

Hari ni hari pertama persekolahan selepas cuti 1 minggu. Ummi pun dah start memulakan mood baru persekolahan. Actually dia tak ada mood. Mood bangun tido lewat masih melekat lagi. Hahahha... Abah pun dah terikut-ikut bangun lewat. Selalunya lepas subuh kami sambung tido kalau anak2 tak kacau.

Pagi ni, cam biasa la abah akan hantar ummi g sekolah dan abah akan terus ke tempat kerja ngan Pok Jue. Kami lepak2 dalam kedai atau surf tenet atau sambung kerja yang tak sempat disiapkan semalam. Tapi selalunya abah akan bukak akhbar online dan baca cerita2 sensasi. Lepas tu bukak blog dan update apa yang patut seperti blog ni la.

Berbalik kepada persekolahan nih, masa nak g hantar ummi ke sekolah tadi, dapat tgk la ragam bebudak g sekolah. Ada yang laju jer jalan dan ada yang cam malas je nak g sekolah dan ada juga yang dah sampai pintu pagar sekolah tapi pusing balik. Nak ponteng la tuh... Dulu selalau gak nampak budak ponteng dan panjat pagar sekolah sebab kedai abah depan sekolah jer. Apa nak jadi ngan bebudak tu tak tahu la...

No comments: